ОПЛАТА

Замовлення можна оплатити онлайн, на картку, а також накладеним платежем при отриманні.
Замовлення, оформлені до 16:00, відправляються в той самий день, крім вихідних.
Замовлення, оформлені після 16:00, відправляються в наступний робочий день, крім вихідних.
Замовлення, оплачені у вихідні чи святкові дні, відправляються наступного робочого дня.

Онлайн-оплата LiqPay

Товар можна оплатити через платіжні системи на сайті LiqPay.
Перед здійсненням онлайн-оплати переконайтеся чи встановлений інтренет-ліміт на картці. Найпоширеніша причина відхилення платежу: відсутність інтренет-ліміту.

Оплата на картку

Найближчим часом менеджер надішле вам номер картки у Viber чи на Telegram. 
 


ДОСТАВКА

Безкоштовна доставка для замовлень на суму від 500 грн.

В Поштомати "Нової пошти" 

Доставка замовлень до Поштомату «Нової пошти» згідно з тарифами транспортної компанії. З переліком поштоматів можна ознайомитися на сайті перевізника.

Доставка на відділення «Нової пошти» (згідно з тарифами) по Україні

Доставка замовлень на відділення «Нової пошти» згідно з тарифами транспортної компанії. З переліком відділень можна ознайомитися на сайті перевізника.
 


ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН

Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 (від 19 березня 1994 року) парфумерно-косметичні засоби поверненню не підлягають, але кожну ситуацію ми розглядаємо індивідуально!

Отримуючи товар на пошті, ви маєте право, перш ніж оплачувати замовлення, подивитися та оцінити, наскільки якість замовленої продукції влаштовує вас, чи відповідає очікуванню.

Якщо вам прийшов брак, або ви виявили інші проблеми протягом 14 днів після покупки, ви можете повернути нам товар або обміняти на інший.

Потрібно зателефонувати до сайту на цей номер: (067) 537 40 14  і в телефонному режимі ми оформимо обмін або повернення товару.

Доставка оплачується покупцем у разі повернення чи обміну через особисті міркування покупця. Повернення коштів відбувається протягом 1-3 робочих днів після отримання нами товару, що повертається від вас на склад “Нової Пошти”.

Умови повернення/обміну:

  • відсутність ознак використання товару;
  • наявність ярликів;
  • товар повинен мати товарний вигляд.


У разі виявлення ознак використання товару ми залишаємо за собою право на відмову у поверненні коштів.

У разі виявлення браку, відсутності товару у посилці або помилки під час виконання замовлення з вини наших співробітників, доставку сплачуємо ми.

Залишились запитання? Напишіть нам!